Forum Register FAQ Members Calendar New Posts Today's Posts Mark Forums Read


Massive Selection of Guitars Online Guitar Center Guitar at Music123 New Day, New Deal at American Musical Supply
Go Back   Gear-Monkey Guitar Community > Search Forums
Reload this Page Search Results

Showing results 1 to 25 of 34
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: owrry
Forum: The Pit 03-16-2011, 01:02 PM
Replies: 7
Views: 13,191
Posted By owrry
wtf I'm still waiting for my strings from last...

wtf I'm still waiting for my strings from last giveaway! rip off!
Forum: Amps 07-15-2010, 02:47 PM
Replies: 6
Views: 7,577
Posted By owrry
It's definitely sad the prices stay the same,...

It's definitely sad the prices stay the same, after turning to outsourcing. But yeah I'd definitely buy the American too but I don't know about business and contracts and paying everybody but it's...
Forum: Amps 07-15-2010, 02:11 PM
Replies: 6
Views: 7,577
Posted By owrry
True shit, also makes Quality Assurance decrease...

True shit, also makes Quality Assurance decrease by atleast 70%! VHT's are one of my fav tube amps. They used to label their shit in the back "Made by rockers in USA", now currently and futurely,...
Forum: Effects 07-15-2010, 11:10 AM
Replies: 2
Views: 5,516
Posted By owrry
I'd be more worried about why it cooked in the...

I'd be more worried about why it cooked in the first place. Bass guitar effects and Electric guitar effects can be in either chain for experimental use, I don't see why it'd start smoking, that's...
Forum: Sound Room 07-14-2010, 10:40 PM
Replies: 4
Views: 6,308
Posted By owrry
Holy 2 yrs ago! HAHA

Holy 2 yrs ago! HAHA
Forum: Amps 07-14-2010, 10:38 PM
Replies: 6
Views: 7,577
Posted By owrry
VHT are doing it too. Really sucks.

VHT are doing it too. Really sucks.
Forum: Amps 07-14-2010, 10:37 PM
Replies: 11
Views: 8,693
Posted By owrry
Tube modeling amps don't always have the low-end...

Tube modeling amps don't always have the low-end people are looking for.
Forum: Amps 07-14-2010, 10:35 PM
Replies: 1
Views: 6,567
Posted By owrry
That's bad ass. He was always searching for his...

That's bad ass. He was always searching for his #39. Looks like he hasn't played in awwwwwwwwwwhile, he's shaky and all over the place with his low-end vibrato and lead. Holy shit, atleast 2-3 yrs.
Forum: Electric Guitars 07-14-2010, 10:30 PM
Replies: 29
Views: 14,106
Posted By owrry
Yeah where are my strings wtf!

Yeah where are my strings wtf!
Forum: Electric Guitars 04-16-2010, 03:01 PM
Replies: 29
Views: 14,106
Posted By owrry
Yea! It's a cover song he did before he died in...

Yea! It's a cover song he did before he died in tribute to Zakk, it's originally a BLS song called "Like a Bird" I'll give you the link if you want it
Forum: Electric Guitars 04-16-2010, 02:44 PM
Replies: 29
Views: 14,106
Posted By owrry
i think it's safe to say we're gettin some free...

i think it's safe to say we're gettin some free straaaaangs, did anybody hear the new dimebag track 'blackout society'?
Forum: Electric Guitars 04-16-2010, 02:36 PM
Replies: 29
Views: 14,106
Posted By owrry
f yea! What's been going on? Haven't been here...

f yea! What's been going on? Haven't been here in awhile
Forum: The Pit 01-29-2010, 04:46 PM
Replies: 1
Views: 7,220
Posted By owrry
Hey man

Haven't been on here in awhile. I left a comment, we'll see if I win. Cya dude!
Forum: Sound Room 04-04-2008, 09:13 PM
Replies: 4
Views: 6,308
Posted By owrry
Re: latest krank sample

yea not many people dig 'em, but they can't deny they have killer tone, and thanks charlie :)
Forum: Sound Room 04-02-2008, 07:45 PM
Replies: 4
Views: 6,308
Posted By owrry
latest krank sample

http://media.putfile.com/nickelback-where-do-i-hide-krank-rev-jr-take-2

more clearer than take 1, which i didn't post, cuz it was staticy, cheers!


if you dont like nickelback, oh well, you...
Forum: Sound Room 03-01-2008, 09:27 PM
Replies: 9
Views: 6,134
Posted By owrry
Re: Latest edition to video section

as always charlie! and ty for the strings :D
Forum: Sound Room 02-28-2008, 10:23 AM
Replies: 9
Views: 6,134
Posted By owrry
Re: Latest edition to video section

here's a new vid of me just killing time the good ol' way

http://www.youtube.com/watch?v=mwhM1oGIqp0
Forum: Electric Guitars 02-24-2008, 06:18 AM
Replies: 18
Views: 7,829
Posted By owrry
Re: Free Electric Guitar strings

somehow my last post from however long ago never posted, ;[
Forum: Electric Guitars 02-24-2008, 06:18 AM
Replies: 18
Views: 7,829
Posted By owrry
Forum: Electric Guitars 02-03-2008, 01:18 AM
Replies: 3
Views: 3,684
Posted By owrry
Re: Epiphone Wildkat

what!!!!! i missed out? well all be damn, what up sandman!
Forum: Sound Room 11-14-2007, 11:45 AM
Replies: 9
Views: 6,134
Posted By owrry
Re: Latest edition to video section

Yeah it's voiced after the Rev1 100w series, and it has Revolution '2' series options (such as the FX level for blending ability, and boost switch up front for clean channel), as for the pedals I...
Forum: Sound Room 11-13-2007, 06:45 PM
Replies: 9
Views: 6,134
Posted By owrry
Latest edition to video section

http://youtube.com/watch?v=3f-LyTfAjkI

how's my tone slangin?
Forum: Sound Room 10-26-2007, 03:20 PM
Replies: 2
Views: 4,723
Posted By owrry
Re: Rep'n the Krank Rev JR

why thank you my good man, only reason i broke away from floyded guitars is, if you're used to them and walk in a shop and none of the guitars have bars or anything, wtf you gonna do? i wanted all...
Forum: Sound Room 10-26-2007, 12:04 PM
Replies: 2
Views: 4,723
Posted By owrry
Rep'n the Krank Rev JR

http://youtube.com/watch?v=_PD9cuM2Ge0 (far behind noodle)

http://youtube.com/watch?v=PT0YFh2Chjw (cover me noodle)

was just messin with camera mostly, there's more videos too, i've been honing...
Forum: Vintage 10-16-2007, 03:57 AM
Replies: 4
Views: 15,420
Posted By owrry
Re: Here's a vintage Randall RG20ES

uhm, was 'born' 1/3/90 if i remember correctly
Showing results 1 to 25 of 34

 
Forum Jump


Rockin' & Rollin' with vBulletin
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com